fredag 12 februari 2010

Dagens prestation!

Dagen idag bjöd på ett underbart väder så när jag slutat för dagen åkte jag hem och tog en skidtur. Vi har turen att bo så bra så vi har flera skoterförare i närheten som gjort fina spår på åkern, eller på "jaal" som vi säger i Värmland!
När jag var liten tyckte jag att jag var nästintill ett skidproffs men det tycker jag inte längre. Fy tusan var jobbigt det var. Känner redan att jag kommer ha träningsvärk i ljumskarna imorgon. Men 45 minuter var inte så dåligt ändå tycker jag.
På jobbet har de städat bort lådor som eleverna haft. Det var bara att ta, och det gjorde jag :) Två stycken fick följa med hem. Inte så fina just nu men med lite färg så...
Nu ska jag ta och städa lite här hemma innan sambon kommer hem. Imorgon ska jag äntligen åka till Gengåvan och förhoppningsvis kommer jag hem med massor av fynd :)
Ha en härlig kväll!

4 kommentarer:

Emma sa...

Å, Vad härligt det låter med skidtur!
Jag tänker jämt att jag ska införskaffa skidor. Vi har ju så fina spår här i skogen. Men det blir aldrig av....
Ska bli spännande att se vad du pysslar ihop. Hoppas du hittar något fint på Gengåvan!

Kramar

Anonym sa...

Hej du! Jag o matilda har oxå åkt skidor i dag.Ängen var som ett paradis o vi åkte 7,5 km.Puh,somna som en gris när jag kom hem!!Armarna känns som gele`. Dessa lådorna, tror jag Jan sa att man fik ta men kanske ge en liten slant typ 20 spänn tänker jag.Ska du måla vit,slipa o texta fransk text? Eller nåt helt oväntat kanske?jag vet nog hur det blir för mej,den blir stående i källaren tills peter har flyttat runt den några varv o syrligt frågar när den blir klar.
Ha de`!Maria

Sköna o Gröna Ting sa...

Sänder dig tusentals Hjärtekramar dagen till ära!!!
Ta väl hand om dig...
Marianne

rustik charm sa...

Kikar in och önskar dig en underbar alla hjärtans dag:).

Förresten, träffa Helena igår kväll på en middag.

Kram Kristina