måndag 3 januari 2011

Kastar in handduken!

Efter ännu en natt med urusel sömn bestämde jag mig för att gå på ledighet redan nu. Skulle ju egentligen jobbat det sista, denna vecka men det är ju ingen idé att vara stönig. Ska till jobbet imorgon och hämta alla saker och säga hejdå till kollegorna och barnen. Är med blandade känslor man går på ledighet. Men jag kommer nog besöka dem ett antal gånger under föräldraledigheten. Känns konstigt att bara vara hemma nu, vid den här årstiden. Vad ska jag fylla dagarna med? Hmm, dax att skriva en lista kanske...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det med blandade känslor man lämnar jobbet... men ja kan löv dig att du kommer ha dagan full framöver, gör dä du vill nu för sen blir dä svårer å hinn mä. =) å öm du får tråkigt nön da sö kan du allti kom å häls på mig å Levi. KRAM KRAM! / Cicci

Anonym sa...

Det är en spännande tid ni har framför och jag önskar er båda Lycka Till!!! Kram Marika