måndag 4 mars 2019

Måndagslistan!

Måndag och dags för en ny lista!

Jag:
Neej, fortfarande inte frisk. Så töligt när inte energin räcker en hel dag. Har ändå klarat av att jobba med tanken att det snart blir bättre. Vet ju inte om det går över fortare om jag stannar hemma några dagar heller, känns inte så.

Familjen:
Pigga och friska.

Veckan som gick:
Ja, i måndags var vi ju lediga hela familjen. Sen jobbade jag tisdag och onsdag och var sen ledig. Katterna blev vaccinerade igen. De lediga dagarna spenderades hemma för jag orkade inte så mycket mer. Fick med Liv på en cykelpromenad i en timme i solen i alla fall. Åh, va härligt solen sken. Jag plockade undan alla granar och röjde upp lite ute när det var så varmt och skönt. Jag har sett skidor på TV när jag haft möjlighet, så bra det går för de svenska tjejerna alltså. Så roligt!
Vi har under helgen fått upp taket på hallen uppe och Lars har rivit trappräcket. Vi måste köpa skivor till väggen men det fanns inte i Sunne så vi måste kanske till stan. Inte vad jag har lust med egentligen.

Veckan som kommer:
En hel jobbvecka framför oss. Får se om jag kan bli lite friskare. Skulle behöva ta kort till körkortet, får ångest bara jag tänker på det.

Veckans bästa:
Att jag hade några lediga dagar så att Liv fick lite sportlov ändå. Planerar för en hel ledig påskvecka och hoppas att Lars också kan ta ledigt.

Vad jag ser fram emot till helgen:
Inget särskilt. Antar att Lars fortsätter jobba där uppe. Kanske måste vi iväg och köpa skivor för att han ska kunna börja bygga räcke.

Drömmer om:
Vår.

Min träning:
Jaa, endast några promenader. Kommer bli tungt att börja träna igen sen. 

Inga kommentarer: