onsdag 27 mars 2019

Utedrömmar!

Har börjat tänka på hur vi vill ha det ute i år. Sa redan förra året att jag skulle vilja ha några andra möbler på altanen. Ifjol satt vi där jättemycket då det var så varmt. Kommer säkert aldrig mer sitta där så mycket som vi gjorde då men när vi väl sitter där vill jag ändå att man ska kunna sitta ett tag. Och jag skulle vilja få till en mer ombonad känsla. Så jag har börjat kika på andra möbler. Finns ärligt talat inte så mycket som jag tycker är fint men dessa stolar tycker jag är fina. Hittar inget bra bord så tänker att Lars får göra ett. :) Vet bara inte hur han ska hinna, får kanske prioritera bort planteringsbänk till nästa år och klädskåp till hösten.
 Denna matta tittade jag på redan till boa. Tycker den är så fin!! Och dyr.
 Sen har vi pratat ett tag på att bygga en paviljong. Älskar att ha möjlighet att sitta på flera ställen, även om vi sällan sitter längre stunder. :D

Inga kommentarer: