söndag 17 juli 2011

Datahörna!

Blev så trött på att vi alltid släpar runt på datorn och att den inte har en egen plats.

Kommer ni ihåg slagbordet som jag köpte på auktion för ett och ett halvt år sen? För 150 kr! Efter lite skrapande och målande så fick det komma in i vardagsrummet.

Och platsen för fotoväggen blev med ens självklar.

Stolen målade jag förra våren, ifjol var den en del av altanmöblemanget.

Korgen på bordet är köpt på H&M home och rymmer bl a kamerasladdar. Bra att ha nära till hands!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så fint det blev där under fotoväggen. Slagbord är ju bara för fina!!

Krams

livet på myra sa...

Visst blev det!! Såg ett slagbord igår på loppis som bara va en aningen större än mitt för 600 kr! Så gissa om jag är nöjd med mitt fynd! :)

Kram

Anonym sa...

Guuuuuuud va bra detta blev då!! Önskar att jag också hade någon som helst känsla för vad som passar vart...skulle dock aldrig ha "tröken" att slipa,måla,slipa, måla...och slipa lite till =) kram syster yster

Anonym sa...

Så fint! Å så mycke du hinner mä å verkar ha lust mä, här händer inget, har nog inte tagit igen oss än... =) Men mååååånga tänder får vi just nu å kryper för fullt. / Cicci

Anonym sa...

Syster-slipa och måla är terapi ;) Fast just detta bord va jättelätt att skrapa, färgen försvann i ett nafs! Håller på med ett pottskåp nu, det går inte lika lätt...

Cicci-ja, när det är fina dagar och man är ute mest hela tiden så är det lättare, då kan man skrapa lite då och då. Full fart hemma hör jag. Jag kanske får passa på och måla allt jag vill innan Liv är där ;)