fredag 9 mars 2012

Varg!

Idag har jag sett en varg springa på åkern bakom vårt stora uthus. Såg i ögonvrån att det sprang nåt och hann tänka att det var konstig springstil på ett rådjur. När jag insåg att det var en varg och att den sprang så nära så blev jag alldeles till mig och sprang efter kameran illa kvickt. Annars skulle väl ingen tro mig...;) Det var faktiskt spännande att se en så nära, det kanske aldrig mer händer. Och nej, det skulle faktiskt inte göra nåt om jag aldrig får se en på vår åker igen heller. Samtidigt som det är spännande så är det faktiskt lite läskigt med!

2 kommentarer:

Det mörka tornet sa...

Ojoj! Vad snabb du måste varit med kameran! jag skulle inte vilja ha varg i närheten med tanke på hundarna men förstår att det måste kännas stort att få se en!

Kram Emma
emmasnotskal.wordpress.com

livet på myra sa...

Ja, det var det första jag tänkte på och fick lite "panik" när inte kameran var där den brukar! :) Ja,det va faktiskt rätt stort och se den men jag behöver inte se den eller någon annan heller här omkring igen.
Kram