tisdag 19 november 2013

Vårt nya sovrum!

Äntligen är vi färdiga i vårt sovrum. Nu har vi sovit några nätter där och jag kan lova att man sover bra. Är så nöjd över rummet så jag somnar lycklig, det är bra!
 



Sänggaveln har Lars gjort efter en idé från mig; att använda golv. Detta golv är från parador.
 


Ljusstakarna är från Zelected by house
 

Myshörnan som jag lovat mig själv att använda. 



 Mina "happy-lights-kopior" fick hamna i en gammal glasburk så länge. Trälåda från Ullared.
 

Underdelen fick jag i present för två år sedan. Redan då visste jag att den skulle hamna här. Brickan köpte jag för ett år sedan, så sovrummet har hängt med i tankarna ett tag. Både brickan och de små ljuslyktorna är från Ullared.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh va fint det blev:-) Avis jag blir. Ni är så duktiga!! Kram kram Emelie

Det mörka tornet sa...

Fiiiint!! :) Kram

livet på myra sa...

Tack!!

Anonym sa...

Jättefint!!! Stor skillnad sen jag var där....
Kram farmor

livet på myra sa...

Visst blev det bra!! Ja,så fort vi började möblera så gick det undan! :-)
Kram