torsdag 27 maj 2021

Vilken vecka!

 Ja, jisses vilken vecka det blev.

Allt flöt väl på ganska bra trots vädret tills vi skulle boka in vår rörmokare. Då hade han fått en operationstid som han väntat länge på, just idag när han skulle till oss och dra slang. Men tack vare Webk (som säkert också blev stressade eftersom de planerat in arbetet hos oss) så fick de loss två rörmokare som kom och la ut slingorna idag.

Sen idag insåg de att marken utanför utbygget inte skulle hålla för en tung betongbil så vi var tvungen att göra en tillfällig väg, över gräsmattan, med bärlager. Alltså när Lars berättade det för mig...som jag sagt så många gånger förut, tuur att jag gifte mig med den största optimisten. Efter några timmars smältande så insåg jag också att det inte fanns några andra alternativ men nu ser jag såå mycket fram emot att få gjutet så att vi kan ta det lite lugnare ett tag.






Inga kommentarer: