tisdag 28 december 2010

6000!

6000 besökare på bloggen. KUL! Igår var antalet besökare för dagen uppe i 30, jisses! Har jag så många bekanta eller är det nya besökare måntro ;) Kul ialla fall är livet på Myra intresserar så många!
Efter en trevlig julhelg har jag blivit förkyld i näsan. Förkylningen sätter sig alltid där på mig. Så denna vecka blir det inget jobb för mig (skulle ha jobbat två dagar bara). Utan nu är det bara 4 arbetsdagar till veckan kvar innan jag går på föräldraledighet. Idag är det också 35 dagar kvar till beräknad bebisnedkomst. (Kan också va 50 dagar men det vill jag inte tänka på). Kanske är det dax att ta tag i alla "måstesaker" nu som man ska göra innan bebisen kommer...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det kul med besökare! Men man undrar allt vilka de är. Vi får att hoppas att det "bara" är 35+/- några dagar annars kan jag ju tala om att du nog kan få vänta upp till 56 dagar... på dag 21 tar de ut bebisen om h*n inte kommit, så sa de till mig när de plocka ut vår på dag 19... håller tummarna för utsatt dag dä blir. Gott Nytt År på Myra! Livet blir annorlunda. ;) KRAM Cicci

Sara sa...

Gud va spännande Jessica! Man blir nästan lite avundsjuk ju... ;) Å du, det finns faktiskt bebisar som har bråttom ut, så det kanske inte ens blir 35 dagar till.. :)
Krya på dej och gott nytt år!

livet på myra sa...

Neej Cicci, 56 dagar går jag INTE med på ;) Fyfy vad drygt!
Sambon tycker bebisen "ska komma" på utsatt dag, då blir han ledig hela februari :) Jojo, ska göra mitt yttersta ;)

Gott nytt år!

Anonym sa...

Ja inte gick jag med på det heller men det var "bara" å bita ihop! Drygt var bara förnamnet. Tycker vi kan vara stolta över allt vi åstakommit detta år både du och jag. =) KRAM å Gott Nytt År på dig, magen & sambon!