onsdag 24 augusti 2011

Personligt!

Har länge letat efter ett barnalbum till Livs alla kort. Inte ett sånt man fyller i massa viktiga och roliga händelser för det köpte när Liv låg i magen. Nej, utan ett vanligt fotoalbum som är lite barnriktat. Men de jag har sett har kostat runt 400 kr och det tycker jag är alldeles för dyrt! Så då kom jag på att jag kunde göra ett eget, eller ja, fixa till ett köpalbum iallafall.

Resultatet:

Tycker det blev jättefint. Är riktigt nöjd! Och personligare album får man leta efter!
(Bokstäverna och blommorna är köpt på Panduro. Bokstäverna var träfärgade så de har jag målat. Albumet kostade 89 kr på Ica Maxi och materialet från Panduro kostade 48 kr.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev jättefint!! Och mycket roligare att ha personliga, egengjorda album än dyra köpta!! Det blir ju en del kort!

Kramar

Anonym sa...

Åhhh, va fint!!! (tur att ni valde ett kort namn) Tycker det är orättvist att du fick hela kvoten av "pyssliga" anlag...kan ha lite och göra med intresse också kanske =) kram syster yster

Anonym sa...

Emma-Visst blev det fint! Och kort, ja det blir det. Ligger lite efter eftersom jag inte satt in några kort alls på ett halvår. Men det kul att pyssla med sånt där!

Syster- Nja, det vet jag inte. Så värst pysslig är jag inte men ibland så händer det ;)

Kram på er