måndag 16 juli 2012

Loppisturné!

Idag har jag och två vänner varit på loppisturné. Sex loppisar blev det med varierande utbud. Någon med riktiga loppispriser och någon som man hade behövt ha med den stoora plånboken. Jag gjorde riktiga fynd tycker jag: En barnstol (för 100 kr, rena kapet), en gammal barnpotta, en knoppbräda och ett vitt fat. Dessutom blev det en sak till men den måste jag hämta så den får jag visa er senare. 
Jag spenderade knappt 350 kronor sammanlagt, sa jag inte att jag hade gjort fynd? ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du är mer loppissugen så fyller jag hästsläpet o ställer upp på bakluckeloppis på Rottnsvallen ,Gräsmark.Inga saker från "Boa" dock!!Men leksaker,lampor,prydnadssaker ,en fin tripp trapp och allt blir BILLIGT! Sprid gärna detta bland likasinnade....hoppas vi ses.
Maria E

Anonym sa...

ps glömde ju tid o dag...
lördag 21 juli kl.10.00-15,00..