söndag 29 juli 2012

Så här glad...

...kan man bli när man har fått en egen pall. Att kunna nå upp till handfatet och ta del av det lilla vatten som blir kvar när man tvättat händerna är toppen tycker Liv. Tur för oss att hon inte når till kranarna än men det dröjer väl inte!
Förövrigt så funderar jag alltmer på att lägga ner bloggen. :( Tycker egentligen att det är kul att blogga men känner att jag tappar lusten mer och mer när man inte får så mycket respons. Får se vad jag bestämmer mig för...kanske någon kan få mig på bättre tankar!?

7 kommentarer:

Anonym sa...

fortsätt blogga!
Jag tycker om att följa er via bloggen! Tror det är många som är intresserade trots dåligt med kommentarer. Är själv inne och läser många blggar utan att kommentera!
Sen tycker jag själv att bloggar är bra för sin egen del, kul att kinna gå tillbaka och titta i!
kram LInda

Anonym sa...

John har samma förkärlek för vatten! Tänk att det är så kul! :-)

Det är väldigt svårt att få mycket kommentarer. Oftast läser folk bara utan att säga så mycket. Sedan är det väldigt svårt att få "igång" en blogg. Det tar massor av tid. Man måste vara väldigt aktiv på andras bloggar t.ex. Så är det på min bokblogg där jag får hyfsat med kommentarer tycker jag (också ett ämne som skapar en egen liten värld) men om jag inte hoppar runt hos andra och kommenterar dör det snabbt ut! Du får väl tänka efter för vem du bloggar egentligen. För dig själv eller för att du vill att andra ska läsa? Jag tycker i alla fall att det är superkul att följa er renovering och vad som händer i ert liv! Kram kram/Emma

Sara sa...

Nä, sluta inte blogga!! Jag är in på din blogg flera dagar i veckan å läser, men jag är VÄLDIGT dålig på att kommentera.. (mycke för att jag nästan alltid är in via min iPhone nu för tiden, och av nån anledning krånglar det oftast när jag ska kommentera så då blir det inte av istället..)

Hoppas det är bra med er! Vore roligt att ses snart igen! :)
Kram kram

Anonym sa...

Inte sluta inte, jag tycker det är kul å se va duktiga Ni är men jag förstår dig oxå. Själv är det bloggtorka men en sak bestämde jag mig för när jag börja logga å det var att aldrig be om ursäkt för dåligt med inlägg, ja gör det ju mest för min egen skull och min syster, inte för andra. Kram Cicci

Anonym sa...

Diggar din blogg skarpt! Din svärmor tippsade mig för 2år + sen å följt den efter det. Älskar eran inredning. Men flår jätte dålig att kommentera! / Johanna från Stöllet (din L vet vem jag e, är 1år äldre än L)

Anonym sa...

:) flår :flåt

livet på myra sa...

Jag började egentligen att blogga för att kunna visa familj och vänner vad vi håller på och grejar med här hemma. Ett bra sätt att hålla alla uppdaterade. Att sen fler hittat hit under tiden är bara skoj!! Hade jag bara bloggat för min egen skull hade jag lagt ner för längesen och gjort något mindre avancerat av det för det tar tid att ta kort, ladda upp bilder och komma på något att skriva om. Det är ju lite "ge och ta" av att blogga tycker jag. Jag är inte ute efter en massa kommentarer på alla mina inlägg heller hela tiden men det hade varit kul med mer respons än vad jag får idag. :)Inspirerar jag, får ni tips, är jag rolig ibland när jag skriver, är jag tråkig? Är ni nyfikna på vart jag köpt vissa saker, är ni sugna på att göra nåt liknande som jag gjort etc etc. Blir det bara för "stort" att kommentera så att man inte orkar?! Jag vill ju inte tvinga nån att ha en åsikt men ett större intresse ger mer sug att fortsätta blogga!
Tack för era kommentarer!!
Kram Jessica