onsdag 5 september 2012

Väskorna fick flytta in!

Väskorna som har stått på altanen fick flytta in nu när vi plockade bort sommaren. Och en hattväska fick göra sällskap. Vet inte riktigt om jag är nöjd. Kanske jag bara behöver vänja mig lite...

Någon som har en idé om vad man kan ha på väggen ovanför soffan? Är en sån stor, tom vägg som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. En tavla känns lite konstigt i en hall, eller?
Denna vecka har jag gått ner till 80 % så idag är jag ledig! Känns helt perfekt att vara ledig mitt i veckan. Dessvärre är Liv sjuk så det blir en lugn hemmadag idag med massa gos från en snuvig tjej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stora väggljuslyktor kanske? Perfect Home har kanonfina (o dyra)med handblåst glas ,smide och åldrat trä.
Eller kanske ett tygstycke på rundstav...
Maria E

Anonym sa...

Jag skulle sätta upp en lite längre hylla och ha fina saker på :)

livet på myra sa...

Ja, vägglyktor kanske vore nåt. Tyg, njaa, tycker vi har nog så dammigt här hemma! :) Fast å andra sidan kanske det fångar upp en del?! ;) Hylla har jag också tänkt på. Man är lite feg för att borra och skruva upp konsoler men på den väggen går det ju faktiskt enkelt att spackla över och måla om man vill ta bort senare. Ja, jag funderar vidare. Tack för era synpunkter!!
Kram JEssica