onsdag 5 december 2012

Vinterns läsning!

Jisses vad tiden springer fram. Hinner inte med någonting alls känns det som. Vi har iallafall spenderat några dagar i Göteborg med Liseberg, en heldag i Ullared och en massa shopping. Nästan alla julklappar är klara, det känns skönt. På övervåningen har det stått lite stilla nu ett tag. Lite har det hänt så det ska ni få se någon dag när jag kommer ihåg att ta kort. Annars har vår frys som är 1,5 år gammal slutat fungera som det ska. Lite slängd mat, resten hos mamma och Jan i deras box och ingen som kommer och tittar på den förrän till veckan!! Vad omständigt det blir utan frys och vad van man är att sånt här ska fungera. Vi har ingen aning om när den slutade att fungera heller då den annars varnar när t ex dörren inte är stängd men förmodligen när vi var borta, så himla typiskt. 
Lagom till min födelsedag kom mitt bokpaket på posten. Hoppas det blir lite ledigt i jul så att man hinner läsa något. 

2 kommentarer:

Det mörka tornet sa...

Å! Liseberg! SÅ mysigt. Och skönt att alla klapparna är klara. Jädra frys då men tur att det är kallt ute så kan ni bara lägga allt på altanen. ;-)

Så roligt med ett ordentligt bokpaket. Var längesedan för mig då jag mest lånat eller beställt recensionsexemplar. Dock att jag ofta får med en stor hög från bibblan också!! :-)

Den enda jag hade läst av de där var Theorin som jag tyckte var helt okej (lyssnade dock på den) och nu är det väl dags att lässa Theorins senaste!

Kram på dig
emmasnotskal.wordpress.com
detmorkatornet.blogspot.com

livet på myra sa...

Det var otroligt att vi hade nån bok lika :) Det var jättemysigt på Liseberg. Synd bara att snön kom först dagen efter. Dock var det riktigt kallt så var nog bara där 1,5 timme. Men det var väldigt lugnt med folk så vi hann ändå gå över allt på den tiden.
Kram