tisdag 1 januari 2013

Vad vi gjort under 2012, del 6!

Nya toan!
Vet att jag har visat bilder tidigare på toan uppe men jag är så himla glad för den och tycker den är så fin. :) Däremot tror jag inte att ni har sett bilder på hur det såg ut när det såg ut som värst däruppe. Här är det öppet åt alla håll, vi har precis fått alla rör dragna och har börjat lägga golv. Vi har också börjat regla upp väggarna som vetter mot Livs rum.  

 En bit på väg men långt ifrån klara. 
Till slut, efter att vi varit klara länge men väntat på rörmokaren, så blev det färdigt. Ytterligare ett projekt vi kan lägga bakom oss...
Ja, det va sista delen i min årskrönika! Hoppas ni vill följa oss även under 2013!

2 kommentarer:

Det mörka tornet sa...

Ja, det var inte lite ni hann förra året!! Tänk va mycket ni ska hinna det här året!! Kram

livet på myra sa...

Haha,eller inte när jag numer jobbar och Liv sover mindre på dagen! Därför känns det extra skönt att vi hann så mycket ifjol! Vi har flera planerade projekt för året men en del av det är ute och då är det ju enklare för Liv att vara med också! Kram