fredag 11 juli 2014

Vilstolen, före & efter.

Här hemma är det mest jag som står för målningen. Både när det gäller foder, lister, smygar eller möbler. Men när det handlat om spraymålning så har jag varit lite feg och överlåtit det till Lars. Men nu var det så mycket jag ville ha målat och så mycket annat som Lars behövde göra så då var det bara att prova. Och jisses vad kul det var!! Jag har gått lös med färgsprutan och målat flera saker. Gungstolen såg ni igår och idag visar jag vilstolen. Som jag länge velat måla men som aldrig blivit av. Stolen fick samma färg dom gungstolen, ljusgrå. Det blev fint mot det ljusa på vårt rum. Ett fårskinn ska jag ha där så småningom och en nackkudde.

1 kommentar:

Emma sa...

Duktig du är! Måla gillar jag med! Ganska lätt arbete som ger snabbt resultat. Kram