lördag 7 januari 2017

Ledigheten snart till ända...

Nu är jag inne på nästsista dagen av min ledighet. Jag valde att lägga den efter nyår och det kändes som ett väldigt bra val. Har försökt att inte stressa upp mig över att tiden går så fort när man är ledig utan tagit det lilla lugna på dagarna. Vi har ändå fyllt dom rätt bra med kusinträff, kompisträff för både mamma och barn, Leos lekland och pulkaåkning. Idag var Liv hos en kompis och eftersom de hade lovat strålande sol så tog jag och Lars en långpromenad. Solen lyste verkligen med sin frånvaro. Däremot var det jättedimmigt och det blev väldigt tydligt när vi gick runt Kolsnäsudden. 

Jag har under ledigheten också startat ett Instagramkonto, ett öppet konto som alla är välkomna att följa. Kontot heter livetpåmyra, eller livetpamyra blir det väl om man söker namnet. Hoppas ni vill följa!

Inga kommentarer: