lördag 10 juni 2017

Sommarplaner.

Tiden rusar fram nu och det är så himla mycket jag vill hinna med. I år ska jag vara ledig sex veckor och det ska bli så skönt. Nu är två av veckorna lite begränsade med inskolning på fritids för Liv och skolstart. Men ändå, så skönt. Vi har en resa till Vimmerby alldeles snart och i juli åker vi till Gotland. Den resan ser jag mycket fram emot. Annars då, vad har jag för planer? Jo, göra små utflykter i närheten och packa fikakorgen ofta. Hinna med renovering av uthus och fixa mer på huset. Men hitta en lagom nivå på det. Vi kommer säkert hänga mycket på Sunne sommarland då Liv fick ett säsongskort där av oss. Bara hoppas på lite sol och värme också. Läsa böcker ska jag göra, måste lägga en beställning bara. Sen hoppas jag att jag inte stressar upp mig för att ledigheten går så fort utan att jag kan hitta ett lugn. Jag har gett mig själv några löften inför sommaren, de kan ni läsa på min Instagram, @livetpamyra, om ni vill.

Inga kommentarer: