lördag 25 januari 2020

Årets första projekt!

Dags för tvättstugan att få lite nytt. Ärligt talat så är det egentligen inget som "måste" göras. Vi har varit ganska nöjda med tvättstugans utseende men de öppna hyllorna blev bara dammsamling. Tror att mycket beror på värmepumpen som alstrar värme. Så därför vill jag ha skåp så att det blir lätt att hålla rent. Och när vi ändå gör om så gör vi plats för en torktumlare. Jag blev också lite sugen på att måla väggarna så imorgon drar jag igång med det är det tänkt. Dagen spenderades på Ikea där vi köpte stommar, luckor, ho och bänkskiva. Tror att det kommer bli jättebra och känner mig superpepp att dra igång årets första projekt.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Å va roligt! Vill också fixa min tvättstuga 😊 spännande å se hur det blir hos er! Kram

Unknown sa...

FRÅN Sofia 👆

livet på myra sa...

Åh va kul med en kommentar!! Tack vännen, ja, tror det kommer bli bra. Lite mindre bänkyta men att få hela skåp väger upp.
Kram