tisdag 26 oktober 2010

Får man lov att...

...tycka lite synd om sig själv? Var ju hemma förra veckan pga förkylning. Igår var jag till läkaren och blev sjukskriven veckan ut. Detta för att jag hostar på natten så jag inte får sova ordentligt. Och det är ju nu man ska "passa på att sova, för sen får du inte sova". :) Jag tror inte man kan lagra sömn men det skulle va trevligt att bara vakna för att gå på toaletten... Så vila för mig resten av veckan. Det värsta är bara att jag blir så fruktansvärt rastlös. SÅ, vad ska jag göra, för att ligga och glo i taket kommer inte funka. Funderar på att börja julstäda men tror att det kommer bli stökigt och dammigt nån mer gång innan dess...:) Nej, men kanske ta en strostur ner till byn, baka nåt och slänga in lite tvätt orkar jag nog med. Köpte en bok här om dagen. Den kan jag börja fylla i. (Vänder man på den så blir det en pappa-bok, så vi får båda skriva ner våra tankar.)

Inga kommentarer: