fredag 29 oktober 2010

Min önskelista!

Ja, min födelsedag närmar sig med stormsteg. Och i år ska man fylla jämt. Konstigt att man kan fylla 30 när man fortfarande känner sig som 20. I alla fall i sinnet.
Så på grund av den stundande högtidsdagen så presenterar jag en önskelista, med bilder. Har jag aldrig gjort förrut. Men å andra sidan har jag aldrig fyllt 30 heller ;) Listan kommer säkert fyllas på! För i år ska jag jäklar i mig önska mig massa saker! Hihi
Inredningsboken "Romantiska hem och inspiration i vitt"

Bild från inspirationivitt.blogspot.com

Inredningsboken "Lantlig charm"

Bild från lantlif.blogspot.com

* Zinkhus i alla möjliga storlekar.

Bild från fridasgard.se


* Inredningsboken "Lev vackert"

Bild från shop.textalk.se


* Tvättmedelsburkar

Bild från shoppinggatan.se (Finns även på Living)

Living finns även mycket annat fint. Mycket saker i zink och en fin trådkorg i luffarslöjd! Tycker att det har kommit in mycket saker i min stil. Kanske ska önska sig ett presentkort där? :)

P.s Blir TOKIG på att mellanrummen blir olika, nån som kan tala om vad jag gör för fel? D.s


Inga kommentarer: