fredag 21 januari 2011

JAAA!!!

Nu är nya kylen och frysen på plats!! Och jäklar vad bra det blev. Nu väntar jag på att de ska bli så kalla som de ska vara, sen ska jag plocka in lite varor. Imorgon ska det storhandlas och bakas! Åh, detta har jag sett fram emot! Vi har beställt överskåp också men de kommer inte förrän i mitten av februari.
Här har frysen och kylen stått sen väggen revs mellan det gamla och nya huset. Alltså sen mitten av november... Ska bli skönt när de kommer bort och man får lite mer yta i köket. Och mer ljus!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va kul för dig å bra blir det. Väskan packad såg ja så baka på du så du har fika till alla kommande besökare. KRAM på dig! Antar du inte är med 14 feb men om ingen bäbis kommit å du har trist så häng på. Om bäbisen kommit sitt hemma å bara va! / Cicci

livet på myra sa...

Nej, förvarnade Susanna i höstas att jag troligen inte kommer :) Men har jag långtråkigt så lovar jag att komma ;)

Kram Jessica

Anonym sa...

Blev jättebra!!! Ska ju mycket till att de handtagen går sönder som mina... kram syster yster

livet på myra sa...

Nej, handtagen har varit det första vi tittat på, nästan. Dessa har dessutom tramp därnere så det va väl fan om dom inte håller.
Kram kram

Anonym sa...

Hej! Jag är en följare av din blogg. Du får skylla på din svärmor. Jag gick i Stölletskolan så jag känner gubben din =)

Funderar på om ni ska sälja den gamla kylen?

MVH Johanna H

livet på myra sa...

Va kul!! :) Ja, vi har nog tänkt sälja kylen. Vi ska förmodligen upp till Lars familj på fredag så då skulle vi kunna ta med den om du ska ha den. En whirpool som är högst 6 år skulle jag tro (antar att de förra ägarna köpte den när de renoverade) Jättefräsch och vi har inte haft några problem med den. 1500 kr

//Jessica