måndag 9 januari 2012

Scchh...

Jag säger det lite tyst så att den som bestämmer inte hör vad jag säger men jag tror att jag äntligen är frisk!! Hopp och studs och tjoho vad skönt det känns! Inget mer hostande, inge mer snorande och orken i kroppen är tillbaka. (Fast fy vad fort man förlorar kondisen och kraften i kroppen.) Så, ja, sex veckors förkylning är nog äntligen till ända! Dock är revbenen på ena sidan, som det blev någon slags sträckning i av allt hostande, inte riktigt bra än. Är fortfarande lite svälld och öm och får passa mig att ta i med överkroppen. Har redan "slagit upp" det en gång när jag lyfte Liv. ´

Nu blir det promenader igen och förhoppningsvis lite jobbande och grejande här hemma!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad har du gjort med bloggen ?

Den är mörk och svårlässt numera

livet på myra sa...

Jag har bytt textstil och mörkat den lite. Va lite fundersam om jag gjorde den för mörk, så kanske jag ljusnar upp den lite. Kul att det var nån som la märke till det och ville ge en synpunkt, även om det hade varit roligt att veta som hade det ;)

Anonym sa...

Har du blivit lite religös Jessie? Pratas mycket om "den som bestämmer". ;-) Hoppas du får vara frisk nu iaf!! :-)

Jag hade också tänkt skriva att den nya bloggen är fin men det är svårt att läsa svart på mörk bakgrund. Jag tänkte att det kanske bara var på min dator det var så!

Kramikram Emma
emmasnotskal.wordpress.com

livet på myra sa...

Haha, ja det skulle man nästan kunna tro! :)

Nu har jag ljusnat upp den ett snäpp så nu hoppas jag att alla kan läsa :) Tycker texten var så fin så den hoppas jag kan vara kvar!
Kram kram