onsdag 22 februari 2012

Bokrean!

Tog en sväng på bokrean idag. Det blev inte så många fynd, jag är ju en pocketmänniska så inbundna böcker köper jag aldrig. Såg dock några bakböcker som jag blev sugen på men blev lite snål. :) Får se om jag det blir några när det finns lite mer pengar på kontot. Kom ialla fall hem med böcker till Liv och två böcker till Lars. En boksamling med 10 småböcker. Lagomt att greppa för små händer. Och "Max boll" som får läsas med mamma eller pappa!

För övrigt fick Liv feber igår efter sprutan och sov i min famn en stund på kvällen, något hon inte gjort på länge. Fick alvedon inför natten men var vaken i två och en halv timme inatt!! Man blir lite konstig i huvudet efter en sån natt! Hoppas på bättre sömn inatt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Max-böckerna gílla både noah o melker jättemycket så de kommer nog att uppskattas av Liv oxå:)

livet på myra sa...

Ja, det är så mysiga bilder tycker jag oh texten är verkligen för små barn!
Kram