onsdag 22 februari 2012

Efterlysning!

Har i flera år tittat på ett speciellt tyg på ikea och tänkt att "när jag får barn ska jag ha det tyget i barnrummet". Men eftersom barn dröjde har nu just det tyget försvunnit från deras sortiment. Det är Fablers tyg "resa". (Finns som påslakan så visar er en bild på den så ni vet vilken jag menar. Tyget jag är ute efter har alltså inte blå baksida.) Finns det någon som har detta tyg och vill sälja det till mig?? Hör av er på bloggen eller maila mig; jessicazetterlund@hotmail.com

Håller alla tummar och tår!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha,ha vi har det på jobbet som draperi ju o en liten snutt kvar 115 cm lånt o 60 cm brett (ca) du kan få de om du vill;)

Maria E

livet på myra sa...

Jag tänkte faktiskt på det vi har på jobbet, om ni var sugen på att byta så kunde jag köpa det så ni får köpa ett nytt tyg :)
Men det som hänger uppe, hur brett är det?

Anonym sa...

Det är ca 110 brett o tja 220 långt + bred fåll nertill. Du kan väl försöka komma o hälsa på denna vecka så får du "ta" det!
Maria E

livet på myra sa...

Ja, tyvärr blir det nog för smalt men köper det gärna ändå,kan ju få tag på ett till någon annanstans. Denna v kommer jag inte, Liv är sjuk o i slutet på v ska vi till stan om hon är frisk. Men jag kommer snart till er, lovar!
Kram till er alla!