lördag 18 augusti 2012

Lite nytt på Livs rum!

Nu har äntligen tallrikshyllan kommit upp i Livs rum. (Sanningen är att jag tidigare hade målat klart en annan men när den skulle upp så märkte jag att det bara fick plats små böcker i den. Så då fick jag ta fram den här hyllan och måla den också. Så kan det gå!) 
 Pallen är också målade i samma nyans som hyllan. Faktiskt inte vit utan ljusgrå. :)
 Flyttade hyllan med leksakslådorna och köpte en matta. Blev en liten mysigare och avdelad lekplats nu.
 På hyllan står en ram som Liv fick i doppresent och som har fått kort insatta. Och tavlan vi köpte i Göteborg som jag inte riktigt kan bestämma vart den ska få vara. 
 Och äntligen har garderoben fått handtag.
Och en mätsticka har kommit upp också.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du håller då på, men jag måste säga att det blir bra.
Du är en riktig pysselmaja, du är snart värre än Ernst...

Anonym sa...

Ja, snart får du ha ett eget program! Ser verkligen urfint ut! Ses i möra! Kraaam/Emma
emmasnotskal.wordpress.com

livet på myra sa...

Haha,jamen det är ju så kul å greja! :-) Åh, tänk om man hade en Ernst hemma,vad vi skulle greja tillsammans! :-)
Kram

Anonym sa...

Kan det vara så att tallrikshyllan ser bekant ut?? Oavsett så ser det väldigt bra ut =)
Kram från syster yster

livet på myra sa...

Japp, så är det! Ångrar du dig nu? ;)
Kram

Anonym sa...

Åh nej då, den har ju fått ett bättre liv nu =)