onsdag 4 mars 2015

Födelsedagsfirande!

Nu har vi firat klart 4-åringen. Dagen innan Livs födelsedag var min familj här, mamma och Jan och mina syskon med familjer. Förra helgen var Lars familj här med föräldrar och syskon. Och idag var pappa och Petra här och firade Liv. 
Jag är så glad och tacksam över att Liv har så många människor runt omkring sig. Att vi syskon umgås och firar varandras barn så att kusinerna alltid får ses. (Vi ses ju annars också men med födelsedagar så vet man att det alltid blir av.) Och trots att två av kusinerna är vuxna så kommer dom med, den ena har oftast sin sambo med och det är så kul! 

Bara hembakat här. ;)
Denna gång blev det egengjorda tårtor, här med Doktor McStuffins.







Att ha kalas kan ju vara lite intensivt men jag tycker det är så kul när alla samlas. Och jag som tycker om att baka får verkligen världens bästa tillfälle!

Inga kommentarer: