onsdag 14 oktober 2015

Höstbilder!

Idag var det ju verkligen perfekt väder för att ta lite höstbilder. Jag mutade Liv med glass så jag fick ta några kort. (Man måste ju ha sina knep;))



Det blir måånga kort som går bort och alla blir inte seriösa kan jag säga. Liv poserar ibland så man undrar vart det ska sluta... 
Favoritkortet:
För att vara en enkel hemmafotograf som inte kan med det där med iso och ljus hit och dit och med en kamera som inte ens tar kort när jag trycker av, så kan jag få till det riktigt bra ibland.
Så vacker så det är inte klokt!

4 kommentarer:

Emma sa...

Superfint! Vad lik hon var dig på tredje kortet nedifrån! Kram

Emma sa...

Superfint! Vad lik hon var dig på tredje kortet nedifrån! Kram

livet på myra sa...

Haha,brukar jag posa så eller? :D
Kram

Veronica sa...

Tycker tredje kortet nerifrån var bäst!! Det är verkligen Liv! Och hon är otroligt lik dej på alla kort, vart nu DET ska sluta, hihi! Kram från syster yster