lördag 14 maj 2016

Dagens lördag!

Om vi hann med hur mycket som helst förra lördagen så var det lite motsatsen denna. Liv hade ett kalas mitt på dagen så det blev lite att vi fick anpassa övriga tiden efter det. Dessutom blev jag tvungen att åka ner och handla, brukar inte göra det på helgen utan försöker alltid göra det en vardag. Det blev trots allt en springtur och när Liv åkte på kalas så började jag måla. Målade ju altanväggen förra lördagen och nu blev det ena sidan på utbygget och den lilla väggen på den gamla delen av huset. Är rätt okej att måla tycker jag men det tar ju sin lilla tid. Vissa väggar fixar jag själv men den mot parkeringen kommer Lars att få hjälpa mig med. Höjder är inte min favorit. Så, förutom en timme när Lars tog över medan jag fixade mat så målade jag själv. 
Känner mig rätt nöjd ändå!

Inga kommentarer: