lördag 11 februari 2017

Denna lördag!

Vi startade dagen med att ligga kvar och mysa ett tag. Alla tre tillsammans i vår säng. Jag älskar när Liv kommer in till oss på natten, trots att hon drar täcket från mig ibland. : D Att vakna med henne bredvid är bland det bästa som finns faktiskt. Sen tog vi en lugn frukost och småplockade lite här hemma. Imorgon är det dags för ett litet kompis-kalas för Liv. Vi väljer att även i år hålla det litet och hon har bjudit fyra kompisar. Hon har önskat sig Frost kalas i år igen och med Google så hittat man verkligen det mesta. Bara att skriva ut och klippa och klistra. Perfekt för mig. 
Sen lämnade vi Liv hos mormor och Jan och tog en timmes skidtur på sjön. Så kul och jag märker att tekniken blir bättre och bättre. Eller jag tror det iallafall...
När vi kom hem förberedde vi tårtan inför morgondagen och pyntade lite med pom-poms och girlander. Jag bytte sängkläder och Lars fixade det sista på nya hatthyllan. Efter middagen blev det soffan och där sitter jag nog fast ikväll.

Inga kommentarer: