onsdag 22 februari 2017

Lite längtan!

Nu tycker jag att det börjar bli lite segt här hemma när vi inte grejar med så mycket. Jag är jättetrött efter jobbet och har svårt att hitta på nåt. Träna tvingar jag mig till nästan för att orka hålla igång någorlunda. Annars lockar mest soffan faktiskt. Tror det blir bättre bara vi kommer igång igen. Så nu är det bara lite slutsträcka i mars så hoppas jag att vi snart kan ta tag i Boa igen. Det ska målas tak och väggar en gång till (förhoppningsvis bara en) och så ska ett golv in ochven det ska målas. Men jag hoppas hoppas så att det går smidigt så jag får göra det där roliga sen! 
Söker förresten efter äldre pinnstolar/köksstolar i trä. Om det är någon som sitter (hehe) på några så hojta gärna om ni vill bli av med dom.

2 kommentarer:

Josefin sa...

Jonas har säkert pinnstolar��

Frida sa...

Enkla men goda recept gillas även av mig ;) Så lite så!