onsdag 12 juli 2017

Några dagar in på semestern.

Jag hade en tanke innan jag gick på semester att skriva ett blogginlägg varje dag under ledigheten. Men när jag på söndagen vaknade med magkatarr och lite olustkänslor i kroppen så lade jag dom tankarna åt sidan. Jag vill så mycket, har svårt att "bara va" och blir lätt rastlös men försöker hitta en bra balans för att det ska bli lagom. Jag älskar ju att vara hemma och greja och det är där jag får energi ifrån till att vilja och orka göra andra saker.  De senaste dagarna har jag varvat måste-saker med roliga saker och idag, när Liv var hos en kompis och Lars på jobbet så lade jag mig en stund i utesängen. Drack kaffe, bläddrade i en tidning och lyssnade på en pod. Så himla mysigt och så välbehövligt. Ska se till att jag gör så fler gånger i sommar.

2 kommentarer:

Veronica sa...

Tänk att vi är så olika....jag kan bara-vara hur länge som helst,dock inte alltid bra att vara en slow-starter =)

livet på myra sa...

Haha,ja ibland kan man verkligen undra om vi är syskon. :D