fredag 26 oktober 2018

Möhippa!

Någon vecka in i augusti låg det en broschyr i brevlådan...På ett ställe stod det att jag skulle ha väskan packad och klar inom tre dagar. Jag tolkade det som att då kommer dom och tar mig inom tre dagar så den lördagen vaknade jag jättetidigt och tyckte det var lika bra att göra mig iordning så runt 9 satt jag och väntade på gänget. Men det kom ingen, och inte de kommande helgerna heller...Grundlurad dök dom upp den 2 september. Då skulle vi egentligen fira mamma och var det någon helg som jag INTE trodde möhippan skulle ske som var det denna eftersom mamma är värdelös på att ljuga och inte försäga sig...Men så blev det och vilken toppendag det blev! (Vill man läsa vad det står i häftet ska det funka att trycka upp bilden.)
Inte helt lätt att packa eftersom jag hade packat om flera gånger sen jag fick broschyren men absolut inte till den 2 september. Men till slut kom vi väl iväg då.
 
Och hamnade i Forshaga. Där körde vi jumping tillsammans. Jättekul och lite svettigt. ;)
Samtidigt som tjejgänget kom så kom killgänget och tog Lars. Han fick börja dagen med att flyga över Sunne.
Och köra själv.
Vi tjejer fortsatte till Panikfabriken där vi körde Lasergame. Lite läskigt först men sen såå himla kul alltså!! Jag var ju totalt värdelös men så tror jag också att alla gick in för att ta död på blivande bruden, faktiskt. ;)
Efter det fortsatte färden mot stan och fika i stadsparken.
Lars fick tigga pengar i stan och det resulterade i något fint till mig på bröllopsdagen...Vi möttes upp utanför hotellet där vi tjejer sen bubblade, myste och åt middag.


    En underbar dag med mina favoriter!















2 kommentarer:

Emma sa...

En fantastisk dag! Och så kul att du blev lurad trots allt. Hihi.

livet på myra sa...

Ja,jag fattade ju inte ens när ni kom och tutade fast jag visste att ni skulle göra det. :D