fredag 2 november 2018

När 15 år passerat...

Åh, jag blir så varm i hjärtat av denna bild. Så roligt det var när det passades på när jag var på toaletten. Och vissa som blev så besvikna när pusståget redan hade gått och man inte var på plats så att jag fick dröja mig kvar i hallen så man fick en andra chans... ;) ;)
Men denna bild är jag extra glad att den fångades på bild. Min systerdotter, numera en vuxen kvinna...
...som när hon träffade Lars för första gången bara var sex år. Denna kväll firade vi mammas 50-års dag, faktiskt på samma ställe som vi hade vår bröllopsfest. Lars träffade hela min familj den kvällen (vi hade varit ihop i bara någon vecka) och Emelie satt i Lars knä mest hela tiden.
Tack Helena för att du fångade ögonblicket och förlåt Emelie för att jag hänger ut dig. :) Men jag blir så glad!

6 kommentarer:

Veronica sa...

Åhhh, gissa om mamma-ögat blev väldigt tårfyllt just nu! Så mycket glädje i båda korten men på helt olika sätt. Underbart!

Unknown sa...

Vilka härliga bilder! Jag är så glad över att ni fina underbara människor finns i mitt liv. Jag minns den kvällen så väl, jag blev så förtjust i Lars på en gång! Det är jag ju än idag eftersom han gör dig lycklig😍

Emma sa...

Fint!! Kram

livet på myra sa...

Förstår det! Jag har tittat flera gånger på bilderna och blir lika känslosam varje gång.

livet på myra sa...

Ja, jag kommer så väl ihåg den där kvällen. Som en kavat trollunge som inte ville släppa Lars. ❤

livet på myra sa...

Ja, är så glad för att just den pussen fångades!