lördag 24 november 2018

Adventspiffat!

Igår var jag ledig från jobbet för att åka till Ullared. Jag har de senaste två åren åkt bussresa med Jönsson buss, något jag verkligen kan rekommendera. Det hela gick väldigt smidigt, trots att jag trodde att jag hade tappat bort min vagn. Snurrade och snurrade och gav till slut upp och bad om hjälp. Hittade den själv ändå och kunde slutföra shoppandet, 2,5 timme före utsatt tid. Check på alla julklappar! Så himla skönt! 
Idag tog vi lång sovmorgon och vaknade till ett underbart vackert landskap, älskar när det är frostigt ute. Efter frukost tog jag tag i adventspiffet medan Lars har grejat med annat, ni ska få se när jag får till att fota i dagsljus. Passade också på att göra lite fint ute när solen var framme och baka inför nästa helgs kalas. Lördagen gick fort men vi fick mycket gjort så nu tar vi kvällen med gott samvete.

Inga kommentarer: