måndag 23 september 2019

Måndagslista!

Oj, vad veckan susade fram. Redan ny vecka ju! Och nästan hela måndagen har gått. Veckans lista kommer här:

Jag:
Hade en bra förra vecka. Bra med energi.

Familjen:
Bra. Följde med Liv på fotbollsträningen igår och oj vad det går framåt alltså. En aning stolt och glad mamma som satt bredvid igår.

Veckan som gick:
Jobb. Har nästan glömt bort om jag gjorde något annat. Hade bra samtal med föräldrar på jobbet och var på kurs en dag. Efter sommaren har vi tagit tag i projekt "hall uppe" igen och vi (Lars) har byggt ett stort klädskåp. Bara lite målning kvar så är det färdigt. Några smålister som ska vaa i trappen är kvar också. Men snart dags för det roliga fixet!
Lars har också fått in båten i vårt uthus och har småfixat med den under helgen. 
För övrigt har vi plockat bort bajs från vår altan/entré två gånger denna vecka. Alltså, jag vet inte vad jag ska göra!! Det började i somras, på våra mattor vi hade lagt ut på altanen. Nu bajsas det var som helst och känner mig så less och har ingen som helst motivation att försöka göra fint ute som jag brukar göra. Har läst att katter gör så när de märker revir och jag har starka misstankar om vilken katt det är som bajsar (en jävla hankatt som jagar Gullan på VÅR tomt)!!

Veckan som kommer:
Jobb hela veckan med kvällsmöte imorgon. Har haft en väldigt bra planering med "min sida" idag.

Veckans bästa:
Mycket positivt att ta med efter möten med föräldrar. Fick också mycket tid hemma denna helg vilket jag uppskattade mycket.

Vad jag ser fram emot till helgen:
Jaa, till helgen firar vi faktiskt vår första bröllopsdag så vi ska ut och äta och umgås bara vi två. 

Drömmer om:
Ett lugnare tempo i våra liv.

Min träning:
Veckan som var blev det ett tabata-pass, en joggingtur, ett annat hemma-pass och två rastpromenader.


Inga kommentarer: