måndag 30 september 2019

Måndagslistan!

Jag:
Hade en bra förra vecka. Bra med energi. Såg mycket fram emot att Lars och jag skulle gå ut och äta själva.

Familjen:
Också bra. Veckan avslutades med en sista fotbollsträning innan uppehållet och det blev match mellan barn och föräldrar. Inga stukningar eller sträckningar så det får väl ses som ett bra avslut. :)

Veckan som gick:
Jobb som vanligt. Apt en kväll och vi passade på att stanna kvar efter och fixa iordning ett av rummen till barnen. Så kul att greja och förändra. Sånt bidrar till min egen arbetsmiljö också. Hemma har vi också grejat. Nu är skåpet målat och klart och jag har börjat smyginreda på hallen.

Veckan som kommer:
Full jobbvecka. Ska på första "Tecken som stöd"-träffen av tre. Ska bli jättekul. Ska också träffa mentorsgruppen som jag och en kollega ansvara för. På fredag är det marten. Inte min favorit men...Liv vill gärna gå med en kompis men vi känner inte för att hon ska gå helt utan vuxen så ska försöka lösa det på något sätt. Jag håller tummarna för att jag måste jobba extra länge och att Lars kan sluta tidigare. ;) 

Veckans bästa:
Att jag och  Lars fick tid för oss själva. Så skönt att bara ägna oss åt varandra, prata till punkt, handla ifred osv. Fast sen är det väldigt skönt att träffa Liv igen. Såklart!

Vad jag ser fram emot till helgen:
Funderar på om jag ska orka plantera och göra lite höst till helgen kanske. Får se hur kattskiteriet utvecklar sig.

Drömmer om:
Att lampan jag nyss beställde kommer väldigt snart. Vi behöver ljus i vår trappa.

Min träning:
Veckan som var blev det ett tabata-pass, två joggingturer och tre rastpromenader.



Inga kommentarer: