fredag 23 april 2010

Arg!

Ni som väntar på en massa inlägg om grävningsarbetet får vänta sörrni! Visserligen kom grävmaskinisten i onsdags tillsammans med en snickare för att titta vart som det ska grävas. Blev inget grävt då utan han skulle komma idag. Har han gjort det då? NEJ! Är jag sur, irriterad, arg och grinig? JAA! Jag hade tyckt det varit okej om han i alla fall ringt och talat om att han inte skulle hinna komma idag men att inte ens ringa är respektlöst tycker jag!
Men, det är väl så med dessa yrken. Ska prova att göra detsamma på måndag. Jag struntar i att åka till förskolan och jag struntar i att ringa och tala om att jag inte kommer. Det är väl helt okej tydligen!
En som man kan lita på är han som ska gräva ner jordvärmen. Han ska hjälpa oss att gräva ner en elkabel också. Han skulle komma ikväll han men var på plats när vi kom hem halv 4 i eftermiddags! Så nu grävs det i alla fall lite här utanför!
Ikväll blir det godis och film, kanske har jag tinat upp lite tills dess....

3 kommentarer:

fixartrollet sa...

Välkommen till livet med hantverkare, detta är bara början

Anonym sa...

instämmer i fixartrollets kommentar.....
Maria

Anonym sa...

ja du inget är som väntans tider... tyvärr hjälper det inte att bli arg... men det kan kännas bra för studen. =) / C