onsdag 28 april 2010

Dagens arbete!

Nu kommer det förmodligen bli mycket bilder från bygget, om allt flyter på som det ska. Men just nu är det så Livet på Myra är. Idag tycker jag att det har hänt mycket. Rörmokaren har varit här så nu ser man vart toaletten, badkaret, duschen etc kommer att hamna. Jag som är van att ha koll på det mesta känner att jag inte har nååågon koll på alla mått. Jag tycker inte att nåt stämmer. Jag tror inte att alla rör har hamnat rätt. Men det är nog för att man inte ser helheten än. Tror jag...

(Den sista bilden är tagen i början av april)

P.s En annan dag ska ni få se vad jag köpte igår på Gengåvan men just nu ligger den i vatten för att få bort alla små mandelbitar...D.s

2 kommentarer:

Cicci sa...

inte fattar man mycket inte... å smått ser det ut. här är det still i väntan på något som kommit bort på vägen, sen blir det gjutning och väntan resten av månaden... kämpa på!

livet på myra sa...

Nej man gör ju inte det. Idag ser det dock lite bättre och rätt ut. Ja, tålamod är nåt som man måste ha just nu men man vill ju att allt ska va klart, helst igår :)