måndag 3 maj 2010

Nya hyllor i köket!

Vi har en liten tom väggyta mellan köksskåpen och väggen så jag tänkte avlasta lådorna och arbetsbänken lite. Så vi köpte hyllplan som jag målade.
Fina kryddburkar.
Och så klart favvoflaskor. Ser ni tapeten? Hemsk!! Den ska bort så småningom.
Kommer ni ihåg auktionsfyndet? I den förvarar jag numera köksredskapen.
Lovade att jag skulle visa vad jag fått tag på. En mandelkvarn låg i en låda när jag var på Gengåvan. Synd bara att locket inte fanns kvar, men va tusan, 25 kronor tyckte jag den var värd ändå.


2 kommentarer:

rustik charm sa...

Så fint du har det där på dina hyllor:)Har oxå nyligen köpt en mandelkvar, så fin.

Ha en bra dag.
Kram Kristina

livet på myra sa...

Ja, jag såg att du fått tag på en du med! Men du fick med ett lock iaf ;) Visst är den lite charmig och lagomt sliten :)
Du har också fyndat massa fint men jag har inte hunnit kommentera,fullt upp här! Men kikar ofta in hos dig!
Kram Jessica