tisdag 11 maj 2010

Igår kom snickarna!

Igår kom de äntligen, våra efterlängtade snickare. De hann sätta upp ställningar och började regla lite. Och massa annat som man inte riktigt förstår sig på och som inte syns men som säkerligen har en funktion.
Idag har det hänt ännu mer (som tur är) Nu börjar man få en föraning om hur det kommer att se ut. Och jag kan medge, även om det sitter långt inne, att det visst ser lite större ut nu.. Tvätten kanske får plats i tvättstugan...Man ser också vart fönster och dörr hamnar, även om det kan va lite svårt att se på bilderna.




3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du! Kul att se att det rör på sig hos er.Själv var jag på byggmöte idag.Jag och 8 män!! Trevligt ska jag säga.Vi kollade ritningen,diskuterade olika förslag -Tex ljusinsläpp i "målarrum" där det blir både fönsterdörr in till stora rummet + överljus mot det mindre rummet som oxå blir aningen mindre än m-rummet,som vi sa. Å vet du, de börjar vecka 21!! Jag lovade att de skulle få jobba utan barn,saker och fröknar1!De börjar med att såga upp dörr i lilla rummet till det som blir vår pers,toa! och den är faktiskt större än vår nuvarande,dvs barnens.sen kan vi bombardera lilla rummet med saker, och sen altanen !Jag har inte riktigt fattat hur det kommer att se ut men tak skulle det bli.när de gick och kollade utemiljön var jag inte med så där har jag dålig koll.jag frågade om ommålning av gamla väggar o det var inga problem! Så till veckan blir det packa ännu mer.Ni hade gjort mycket i fredags! Va kul det ska bliom än rörigt under tiden.Vi hörs!!Maria

livet på myra sa...

Shit va kul!!! Jag ringer imorgon på din planering ;)

Anonym sa...

Säger WOW * 2!!! Saker som händer både hemma å på jobbet!!! Själv bara väntar jag/ vi på bägge ställena... puh. Livet är en evig väntan... Trevli helg på Er bägge två! / C