lördag 15 maj 2010

Gissa vad jag har gjort idag?

Jo, idag har jag gått i bikini, legat en stund i solen och gått barfota i gräset. Härligt! Det trodde man inte häromdagen. :) Dessutom var jag tvungen att ta fram det lilla utemöblemanget. Kommer ni ihåg pinnarna jag målade för ett tag sen? Det var pinnarna till stolarna och bordet. Köpte det på IKEA för några år sedan. Då var det ekfärgat eller var det körsbär? Hur som helst så blev jag sugen på att måla det vitt.

När sambon kom hem stod maten på bordet och det var bara att sätta sig i solen och njuta!


2 kommentarer:

Emma sa...

Hej,
Det ser riktigt mysigt ut! Vad skönt det var med de där soltimmarna igår! Vi satt också ute i vår nya hammock. Den får ni komma och gunga i snart. Tycker bordet och stolen blev urfina! Funderade på vad de där pinnarna var för något! ;-) Kramar

livet på myra sa...

Tack! Vänta tills du får se de stora utemöblerna ;) Om de kommer fram någon gång... Härligt med en hammock. Tänk att ligga i den i skuggan en het sommardag, mmm.

Kram kram