onsdag 5 maj 2010

Läget just nu!

Igår var rörmokaren här och fixade golvvärmeslingorna. Det regnade väl nästan hela dagen så emellanåt fick han ta paus och åka och göra annat. Men nu tror jag det är klart och här näst väntar väl gjutningen. Hoppas det blir denna vecka ialla fall.
Paniken över att allt ser så litet ut (kommer vi verkligen kunna gå ut ur duschen utan att hamna i badkaret och kommer ens tvätten få plats i tvätstugan) har inte riktigt släppt trots att alla skrattar åt mig och säger "Vänta tills det är klart, då kommer du tycka annat". Tills dess får jag väl fortsätta och ha lite ont i magen =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser otroligt litet ut till en början men sen blir det större å större. När syrran byggde tvekade jag så mycket så jag var tvungen kontrollmäta. =) när det är gjutet så blir det större, lovar! Själv har vi en gigantisk altan just nu. =) Ps Va duktiga Ni å barnen vars som gick upp te gettjärnsklätten! Bra kämpat! C

livet på myra sa...

Jag det är nog så :)
Jag tycker vi vuxna va duktigast som orkade hänga på barnen :) Närå, helt otroligt att de orkade med sina små ben!! Kul va det iaf!
Ja, ni kan ha en gigantisk grilfest hos er nu :)

Jessica