fredag 20 augusti 2010

Badrum!

Trodde ju att jag skulle få visa bilder på tvättstugan den här veckan men kakelkillen kommer inte förrän nu på måndag. Detta för att det var bättre att göra förarbetet på badrumsgolvet och tvättstugegolvet samtidigt.
Eftersom vi ska ha duschväggar i kakel är det också bättre om taket är uppsatt innan det händer nåt mer i badrummet. Så det började sambon med i måndags. Men då han stukade handen på jobbet i tisdags så har det inte gått så fort fram den här veckan. Idag blev han ialla fall klar med det som måste vara klart till på måndag. Hoppas att vi kan hjälpas åt med resten av taket på söndag då han går av sitt skift.

Duschhörnan. Får lite gillestugakänsla när allt är träfärgat. Längtar tills det blir vitt!
På måndag åker vi och köper kakel och klinkers till badrummet. Håll tummarna för mig att jag inte får ett psykbryt när jag står på Stuvbutiken och velar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja fick psykbryt å grät sö vi tog allt frå järnboa, smidigt. Med förhandlat pris sö vart dä billiger å så slapp vi kör allt i från stan. SKÖNT! / Cicci

Anonym sa...

Men servicen på Stuvbutiken är avsevärd mycket bättre än på Järnboa. Annars hade jag hellre hållit mig där. Är ju lite närmare. ;)

Jessica