söndag 8 augusti 2010

Tvättstugeklinkers och badrum!

Ja, i veckan var det då dags att besöka stora kakelbutiken i stora staden. Vi hade ju i stort sett bestämt oss men när vi kommer dit börjar jag att vela fram och tillbaka. Typiskt mig! Men det blev det golvet vi valt från början.

Ljusgråa plattor, även om de ser nästintill vita ut. Fogen blir en mellangrå så det bryter av lite mot den vita pärlspontsväggen i tvättstugan.

Lite "ojämna".

Våran kille som ska lägga golvet i utbygget var hos oss i fredags och förhoppningsvis börjar han till veckan eller nästa vecka. Yiha! Han kommer börja i tvättstugan då vi ska ha in en jordvärmepanna där. Hösten kommer allt närmare och då är det ju skönt om det är nån värme i huset!

Sambon har lagt ut brädor så att man ska kunna se vart inredningen hamnar och hur mycket plats som finns kvar. Bilden ovanför är tagen i dörröppningen.
Likaså denna bild. Badkar ser ni va?

Här står jag vid toaletten.

Och här står jag i duschen. Ibland önskar jag att man hade utzoom på kameran så slapp man stå upp i isoleringen.

Idag skulle det bli regn och jag tänkte ta fram dammsugaren som haft semester. Men nu skiner solen så den kanske slipper undan idag med...

Inga kommentarer: