lördag 11 oktober 2014

Höstbilder!

Har flera helger tänkt ta höstkort. För två helger sen var vi på g och gick ut och ställde upp oss när kameran varnade för tomt batteri...suck! Förra helgen tog vi nya tag. Tyvärr har vi inget fint träd i närheten med fina löv så det fick bli kort med färgglada träd som bakgrund istället. 
Varken jag eller Liv var på det bästa humöret när vi äntligen skulle få till det, det blåste en del och solen gick i moln precis när vi var sams :) Men det blev ändå några riktigt fina kort. Och i efterhand så är det ju faktiskt lite charmigt när vinden blåser i håret och när allt inte blir så himla perfekt!






Finaste Liv vad vi älskar dig!!

P.S Några kanske väntar på bilder från vardagsrummet men jag måste göra det lite foto-vänligt först:) D.S

6 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder och en mysig blogg du har.
Ha en bra helg!
Birgitta :-)

A på Hörn sa...

Oh vilka härliga bilder på e fin jäänt=)

livet på myra sa...

Tack så mycket!! Vad glad jag blir för era kommentarer!

Anonym sa...

Översta bilden på eran Smula ä bara sååå fin;-)
Åhhh va vi väntar med spänning på bilder från vardagsrummet!!ingen sneak-peak?!

livet på myra sa...

Åh, tack så mycket!! Oj, vad har jag målat upp,det är verkligen inget märkvärdigt. Inte ens säkert att ni ser nån skillnad. :)

Anonym sa...

ha ha kommer vi säkert att göra, ni är så flitiga på Myra ;-)
jag hoppas det är smittsamt så vi kan få till en makeover här hemma oxå!!! hallen har ett behov, ha ha!