lördag 23 maj 2015

Lite badrum!

Usch, vad det blir dammigt och stökigt i vårt badrum. Man hinner knappast att plocka undan innan man åker på morgonen och på kvällen försöker man plocka undan det värsta. Men många av sakerna använder man dagligen och då tycker jag inte att det är så stor idé att ta bort det heller. Världsliga problem verkligen...
Piffade iallafall upp badrummet lite med nya växter, en växt på golvet, nya badlakan och handdukar, ljuslyktor och luktljus och med en matchande rosa tvål. Lite tantvarning på den matchningen kanske. ;)




Den fristående hyllan är en riktig dammagnet men jag har en plan vad jag vill ha där istället. Likaså skulle tvättkommoden behöva bytas ut också. Den sprack i träet ganska direkt och har riktigt tröga lådor. Men alla vi ser är så otroligt dyra så kanske det blir en egenbyggd. Vi får se!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mm..stökigt eller hur??!! ;-)
ni har det ju jätte fint!
är vi inne på en guidad tur i huset nu?*skratt*

livet på myra sa...

Haha,inte på kortet men nu är det det igen. ;) nja,det vet jag inte. Tänkte faktiskt ta en rundtur med kameran men insåg att jag behövde piffa så mycket så det blev inget. Får kanske ta kort på alla rum vid olika tillfällen och lägga ihop sen till en rundtur..:)