onsdag 4 november 2015

Gamla skolplanscher!

För ett bra tag sedan sålde skolan på jobbet ut gamla skolplanscher. Först köpte jag den med vårbruk. Den är ganska sliten men jag tyckte om motivet och för 50 kronor så tyckte jag det var helt okej. Jag har inte riktigt haft någon bra plats för den men nu när jag skulle ta fram den för att ta kort på den så kom jag på att vi har en tom vägg i vår lilla hall på väg till sovrummet. Så där fick den komma upp. 
Får nog vänja mig ett tag tror jag...

 Efter några veckor hade lärarna rotat fram nya planscher så denna med katterna tog jag fort. Tycker den är såå fin! Den står på golvet i den lilla hallen. Så två gamla skolplanscher alltså på en liten yta. ;)

2 kommentarer:

Veronica sa...

Jaa, vart skulle såna planscher passa om inte hos er?!? Den med katterna är ju så gullig. Och den andra passar väl bra på en vägg där den inte behöver konkurrera med något annat utan får bli ett eget blickfång.
Kram från syster yster

livet på myra sa...

Eller hur!! :D Ja det blev direkt lite mer ombonat i den hallen när det kom upp nåt på väggen. Ja,är så glad för den med katterna! Fann en sida på nätet som sålde gamla original-planscher,de kostade från 1000 kr o uppåt...
Kram