onsdag 23 december 2015

Dan före dan...

Dagen idag har spenderats på jobbet. Nu väntar nästan drygt två veckors ledighet med ett litet inhopp på jobbet en dag mitt i. Det ska bli riktigt skönt. Trots att jag var ledig onsdagar i december så försvann månaden fortare än vad den någon gång tidigare gjort. Vi har lite planer inför ledigheten men mest önskar jag bara att ta dagen lite som den kommer.
 I år kommer vi inte att vara hos oss, varken på julafton eller juldagen. Morgondagen kommer att spenderas med "min" familj i min brors nya hus. Det som både pappa och farfar är uppväxta i och som vi varje julaftonsmorgon när jag var liten tillbringade där tillsammans med farfar och mina två farbröder med familj. Är glad att min bror ville och kunde ta sig an huset så att nya minnen läggs med gamla. Vi är ganska många som är tillsammans denna dag, 12 vuxna och 5 barn, men det är bara härligt!!
Ett litet collage med bilder tagna nu ikväll. 
Julen är här, välkommen!

P.s. Om ni tittar in imorgon kanske det finns en julhälsning här..D.s

Inga kommentarer: