torsdag 17 december 2015

Ute!

Gårdagens inlägg glömdes totalt bort. Önskar att jag hade lite fler timmar just nu för det är så mycket jag vill hinna göra. Inte blir det bättre av att jag har haft ont i ryggen hela veckan och helst bara skulle vilja ligga raklång. Igår var iallafall ledig onsdag igen och vi drog till Arvika och badade. Efter det blev det lite shopping och fika. Jag var bra i ryggen igår tills jag skulle lyfta ur Liv ur bilen och bära in henne (hon hade tagit av sig skorna och jag orkade inte sätta på dom för den korta biten, dumt så här i efterhand). 

När det var frostigt och vitt ute i början av veckan och solen visade sig så passade jag på att göra fint ute och samtidigt knäppa några kort. 
På altanen har jag tagit bort hösten och gjort mer vintrigt.
 Vår entré:

På framsidan av huset:


Frostade äpplen, så enkla att göra och så himla fina.


Inga kommentarer: